reklama

Poliak v jidelnim coupe

Vylet do Ceska lebo na Slovensko je pre nas, Polaky, viac divoky a prekvapujuci, nez dobyvani Syberie, Afriky nebo Australie. Stredni Evropa nejak uklidni nasu pozornost, muze to koncit velikym prekvapenim.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)
Moje trauma
Moje trauma (zdroj: N.N.)

 Miesto akcie- Eurocity cislo 121, Praha Hl Nadrazi – Kosice.
Presne mezi Ceskym Tesinem, a Cadcou pocitil som, ze je cas dat si lunch. V jidelnym voze nebolo moc lidi, dostal som menu. Rozhodol som hned – michane vejce. V ocekavani na jidlo utesoval som si dusi studenym pivickem a krasou cesko-slovenskeho pohranicia.Ani som nevsimol, kdy sa prede mnou objevil talir z pochoutkou.
Krasne pripravene, zlte vajicka, cervene paradajky, zlta a zelena paprika. Komponovalo sa to krasne a cekal som ze bude aj tak chutit. Na zacatku nebolo to nic prekvapujucie az na ten okamzik kdyz som rozhodol si dat tu papriku. Ukousl som a hned sa mi zdalo, ze sa neblizim Cadce ale peklu. Jezismaria! - vykrikl som – co je to?! Rude lico, modre skvrny pred ocima, rty vasnive hledajucie aspon hltu piva – tak vypadalo moje prve stretnutie so stiplavou slovenskou paprikou.
Mnozstvi piva co som je pak pouzival aby splachnout tou chut zpusobila, ze do Piestan som dorazil celkom ozraly, a ot te doby moje kamaradka ma povazuje za alkoholika. Jo, każdy priekopnik neco obetoval pro publico bono – ja svou znicenou povest.

Grzegorz Grabowski

Grzegorz Grabowski

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kdo jsem? Doufam , ze mi to pomuzete zjistit... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu