reklama

Kaprolov

„Lesu , lovu, rybolovu, zenam, zpevu, alkoholu zdar!” Takove myslivecke zavolani ma ucil muj cesky kamarad lesnik. Az na tie zeny a lov celkom to popsava minuly vikend.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)
To co som neulovil
To co som neulovil (zdroj: NN)

„Prided, zautocime na kapra” – dohovoraval mi muj drevorubac uz nekolik tyzdnov. Konecne som rozhodol, ze je cas si rozsirit oblast svych hobby a zkusil som.
Uz som si predstavoval ako budem kourit dymku, pozorovat kachny, capy a tachat kapra za kaprom.
Pruty uz boli nachystane, pivo priamo z chladnicky riadne studene, zemiak uvareny tak len k rybniku. Na hladine bolo videt bublinky. „Pasou sa kravy – vysvetlil mi kamarad – hle maskertnici, mame tu pre vas papani. Nech sa paci!”
Hodili sme. Rozbalil som si karimatku, pripravoval dymku. Uz , uz mel som ju nacpat, kdyz se ozvalo „JE NECO! ZATNI!” Dal som rychle prut hore. Ale, ale, to nie je żaden spas, ono podvodne zivre vobec nechtelo ven. Prave naopak, smerovalo do rakosi.
„Tahni!” – pocul som a zacal som vybirat zilku. Zapasili sme ako Nemci s Argentinou. Konec koncov som vytahl na breh krasneho (70 dkg) lina. Tim zacali rybne hody. Kamarad chytil 3 kapry pres 3 kg każdy. Ja som ulovil este dalsieho lina (maleho) a karase.
Sice som kapry nechytil, a nesplnilo sa moje sneni o koureni dymky na brehu rybnika, ale vobec nelitujem.
Bol to bajecny zazitok, len neviem jestli aj pre tie ryby:-)

Grzegorz Grabowski

Grzegorz Grabowski

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kdo jsem? Doufam , ze mi to pomuzete zjistit... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu