reklama

Hasek by to nevymyslel

Jako obdivovatel Haskovo talentu mnohokrat som bol prekvapeny paradoxnimi situacemi jez si vymyslel genialni, literacky mozok. Vime ale,że je bezny zivot prece jen lepsi reziser nez nejvetsi spisovatele v dejinach.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Anorektik som nikdy nebol, ale ked moje vaha mi ukazovala hrozne pres metrak som sa zacel bat, ze si na u me kamaradky na kresle z Ikea uz neposedim - to ma nosnost do 100 kil. Rozhodol som si, ze sa dam na chudnutie. Nejdriv som jako blazen utracoval sily a penize na basene a kole. Schudnul som neco, ale aj tak kreslo bolo pre mna nedostupne, tak dalsim stupnom bolo drzet dietu. V internete som vyhledal dietu Michela Montignaca, libilo sa mi to a zacel som to pouzivat. Uz o mesiac bolo mne menej o 8 kg, a nebal jsem se zadnych standartov od svedskeho giganta. Kamaradky z roboty mi zavidily, a pytali sa jak som to urobil. Hrdy na svuj vykon neskryval som zasady me diety. A prihazime zase k Haskovi. Prave v tu dobu ked som vykladal kamaradke jak ma schudnut v rozhlase hlasili, że Michel Montignac, tvorca povestnej diety ... zomrel v veku 66 rokov. Samozrejme vec je smutna a sucitim, z jeho pribuznymi, ale to jak klesla moje autorita u spolupracujucich je trauma horsia ako to, ze som si nemohol posediet na kresle z Ikea.

Grzegorz Grabowski

Grzegorz Grabowski

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kdo jsem? Doufam , ze mi to pomuzete zjistit... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu