reklama

Technicka myslenka v gayovskem manzelstvi – pokracovanie.

Stahujeme sa! Vlastne, muj partnera sa stahuje. Po dlhym bojovani dostal komunalni byt. Zatim to ani nie je byt, potrebuje to opravu, staveni koupelny, vymenu oken atd. Mimochodem, je to zvlatni, ze polsky stat ako socjalni byt dava chudobnej rodine len ctyri zdi a kamna, vsecko do celkowej opravy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (47)

Urobit taku opravu to neni zadnej spas, je treba mit plany. Zaplat Pan Buh, ze mame znameho architekta, ten slubil, ze nam to urobi, len musime mu poslat vsechny mery tohto bytu. Pustili sme sa do miereni. Muj partner nabizil, abychom pouzili palicu o dlzke 1 metra. Ja som ale chtel ukazat, ze mam pred jmenem „Ing” a rozhodol som, si to ulehcime a pouzijeme snuru. Vymeril som 5 metrovu snuru, a isli sme na to.

Len ked som uvidel byt uz som vedel, ze muj napad nebol prilis chytry, ale nedaval som to najevo lebo by na tom urcite utrpela moje muzska cest. V pracovni horucke vyzeral som urcite skvele, merici mista nutne a zbytecne snazil som sa delat conajviac pohybu aby to vypadalo viac inzenersky. Na ocich meho kamarada videl som podiv a okouzlenie co mi este pridavalo kridel. Vysledky tohoto merenia boly taketo

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Nahradeny zaslouzenou pusinkou kludnie som odisiel domu, a o par dnu mi kamarad dal vedet ze architektuv pocitacovy program ked uvydel nase mereni tak nejak zblbl. Vysetreni mojho partnera dalo najevo ze moje snure misto 5 metru mel presne 7,5 m. Tak sa uz na to dal humanisticky a metrovou palicou opravil vsechny mery coz zpusobilo take vysledky.

Obrázok blogu

Muj kamos mi vysvetlil, ze okouzlenie co som mu videl na ocich bola neduvera a pochybovanie o spravnosti moje technicke myslenky, ale nemel natolik jistoty aby sa ze mnou hadat.

A jeste vysvetleni, ta presnost mer byla zpusobena tim, ze sme meli aj krejcovskou miru:-)

Grzegorz Grabowski

Grzegorz Grabowski

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kdo jsem? Doufam , ze mi to pomuzete zjistit... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu