reklama

Jak jsem na nete flirtoval anebo sex-chat cestou k vernosti

Unaven dlhodobym pustem od meho pritele rozhodol som, ze sa dam na netove flirtovani.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Zalogoval som sa pod vemi pritazliovom nickom „sexBEARted". Perfeknost tohoto nicku sa vyjadrovala v tom ze popsaval on zaroven cil a cas jako aj moju medvedu postavu.

Mimochodem musim priznat ze invencie ludi pouzivajucich sex seznamky ma vzdy okouzluje. Dovedia v tych omezenych administratorom jmenoch zmestit spousta informacji treba „facet28_25cm" ; „30biwaw198/90/19" ; „szuk.grub.ja" ; „20cm-sexu-ostro" a konieczne „49i39Ty35BeskidS" a tak dale...

Hned sa mi nekdo ozval. Velmi dobre sa nam hovorilo, testosteron krouzil vzduhom a po svetlovodeh. Uz sme si popsali svoje mery (coz je zvlastni ritual v takychto sezamkach) ked som uvidel obrazku „ A jak se miva tvuj Kubik?" Priznavam, ze v tom okamziku urobilo sa mi tak horuco ako pecum v trineckych zelezarnech - Muj kamos se totiz jmenuje Kubik.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Testosteron uz był pouhou vzpominkou a pocitil som nejakou nervozni neistotu. Hned se vysvetlilo, że muj spoluflirtujuci rikajuc Kubik myslel muj penis, ale priznavam, ze po tejto zkusenosti uz som na filrtovanie nemel chut. Timto zpusobem ma sexseznamka privedla k vernosti...aspon na nejaky casJ

Grzegorz Grabowski

Grzegorz Grabowski

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kdo jsem? Doufam , ze mi to pomuzete zjistit... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu