reklama

Hospoda za rohem

Vzdycky som tusil, ze navstevovani hospod ma neco spolocne ze sportem, posledni zazitky z CR ma uvedomily, ze moje tuseni bolo shodne z realitou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Neco jako nase hospoda "za rohem"
Neco jako nase hospoda "za rohem" 

Zpatecni cestou zo Slovenska sme sa z kamosem zastavili vBystrice nad Olsi. Po ubytovani v penzione vydali sme sa do mesta aby sanapapat v nejake hospode. Povedlo sa nam to hned, plne brucha a nejake to pivospusobily, ze som si vzpomenul na Svejka a jeho povestnou vetu: „...ja był zajednou noc v 28 mistnostech. Ale vsechna cest, nikde jsem nemel vic nez nanejvystri piva…”

Proc bychom nemeli „zasvejkovat” aj my? Promluvil somkamarada, ze sa vydame na cestu po bystrickych hospodach a prekoname svejkuvvykon. Prilezitost sme nasli hned po vystoupeni z restaurace, nekolik kroku dalbola cedulka, na nejz bolo strucne napsano, ze nejblizsi nas cil je smerem dokopca. Strucnost te cedulky vyjadrovala sa jednym slovickem: „HOSPODA”.Presvedceni, ze bude to hned za rohem vydali sme sa na cestu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Slunicko krasne svitilo, vtaciki zpivaly. Po pulhodine smevsimli, ze nam Bystrice nekam zmizela, a sme uz ucitili, ze je vzduch troskuhorsky. Nejaky ten dumcek sem tam existoval, ale hospody niet. Dalsia hodinabola uz jako dobyti Kilimandzaro, slunicko prestalo prijemne hrat a pocitili sme normalni klasicke vedro,vtaci zpev znel uz spis jako pisnicky Ivana Mladka. Po pulhodine som vsimol, zesom privedol nas dlouhodoby vztah nabreh propasti. Uz, uz som myslel, ze zpatecni cestu ztravime ako dvaja cizilidi kdy na vrhlicku sa nam objevila cakana hospoda „za rohem”

Odmenou za tou cestu smrti boli nejenom vyborne halusky aleaj objeveni, ze je sport a navstevovani hospod jedna vec.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chteli sme rivalizovat zo Svejkom a podarilo sa namrivalizovat z Edmundem Hillarym. Vobec mi to nevadi, len od toho dne uz nemozemprilakat kamose na navstevu hospody „ za rohem”

Grzegorz Grabowski

Grzegorz Grabowski

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kdo jsem? Doufam , ze mi to pomuzete zjistit... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu