reklama

Nejdrazsi Silvester ve Stredni Evrope (venovano Otu Pavlovi)

Na silvestrove rozkose som sa tesil uz od novembra. Neni sa co cudovat. Mal som totiz naplanovany Silvester na Kube.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Sice nebola to Kuba od Fidela, ale muj kamos co sa jmenujeKuba. Nikomu som to predsa presne nevysvetloval. Silvester na Kube – to zni!

Ani ma nenapadlo, ze ma to bude stat ako bych sa fakt na tenamericky ostrov chystal.

Za prve predvanocne slevy. Nevim kto vymyslel to slovicko,ale zarucujem, ze to nema nic spolocne z necim levnym. Na obleky cez jednodopoledne som minil viac ako cez cele pulroka. Ved` to chapete (zvalstepakchlapi a manzelovia) „Podivej na to tricko, ze mi slusi? No a pritom sleva 50%, nonekup to!” a tak sme z obchodniho centra isli s kopou triciek (sleva 50-70%) bundou(sleva 50%) a neomezenym mnozstvem kalhotek, cepici a salu (sleva 30-70%). Mam dojem, ze somtam utratil letenku na trati Warszawa – Havana, a kdyz pripocitam penize minenev restauraci (nakupy predsa unavujou) som jisty ze to bola aj zpatecni letenka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potesovala ma myslenka ze mam este usporene 200 zl na NovyRok. Kruty osud dal o sobe vedet uz na zpatecni ceste domov. Novorocni klud nasilnici ma tak okouzil, ze ma probudili z toho modre svetla kterymi blikaloauticko jadouce za mnou. Nebolo to UFO, len obycejni polsti policajti. Ti asinecitaju muj blog a nevi, ze mam ekonomicke starosti. 32km/h nad zakonomnakazane 50 ma stalo presne teto 200 zl. A vobec ma nepotesovalo, ze som bol vnatoceny kamerou a policajti davali na jevo ze obdivujou rychlostne schopnostimojho auticka. Tim zpusobem som z financni stranky predsa na tej Kube bol.

Grzegorz Grabowski

Grzegorz Grabowski

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kdo jsem? Doufam , ze mi to pomuzete zjistit... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu